23 sep, onödig information :)

HejHej :)
Har ni haft en bra dag? :)

  Jag vakna imorse klockan 04:30 av mitt härliga mobilalarm, iform av trasdockornas intro.
Vet ni vilken jag menar, eller?
"Att va söta men lika som bär vad är det att ha.
Lite annorlunda är inte fel att va"
o s v

  Hade två timmar som vanligt kvar tills bussen gick.
Tog det lugnt, fixa frukost, kolla på tv.
Jag älskar morgonar.
Sedan gick jag till bussen. Jag vet inte, men det är något speciellt med att åka buss.
Jag gillar känslan. 
Du är påväg liksom, och du kan inte göra så mycket mer än att vänta.
Men samtidigt finns det så mycket du kan göra, plugga, lyssna på musik, bara sitta och tänka på livet, läsa en bok, ringa en vän o s v.
Ibland har man ju till och med turen och träffa någon man inte sett på länge, en gamal klasskamrat t ex.
Jag brukar träffa folk väldigt ofta på bussen faktist, det gör att fasten man inte går i samma klass längre, och man inte har tid/eller tagit sig tid till att hålla kontakten med alla, så vet jag i alla fall lite hur dem mår, och hur det går för dem :).
Du vet inte riktigt vad som kan hända när du kliver in i bussen, bara att du troligtvis kommer komma fram dit du ska.
Nu kan du icke göra så mycket mer än att vänta att se. 
 
  På tal om bussar, idag klev Emelie på. Min bästavän sen ja, jag vet inte, sen jag kunde gå i alla fall.
Hon tyckte jag var konstig, för jag åkte till skolan 2h innan jag börja. Men jag gillar skolan, och jag hatar sova så.
Påvägen ringde jag och väckte Jesper också, han var trött.
Tog ett tag att få liv i honom, han var fortfarande kvar i telefonen när jag kommit fram till centralen för att möta upp lite underbart folk, som jag hade sällskap på 16  bussen till skolan :)

  Alla utan jag och Robin börja åtta. Robin åt frukost, samtidigt som vi satt och flumma och snacka.
Sen datakunskap i typ 2h eller nåt.
Sen lunch, alla flumma sönder, som vanligt! :D
Måste bara säga att alla är helt underbara :D

-Gurka,med salt så gott!

- Du menar saltgurka?

-Hmm.. Nej! GURKA MED SALT PÅ! HAR DU INTE ÄTIT? :O

hahaha xD

Sen livsmedelskunskap, skoj är det (:

  Efter skolan gick jag runt och prata i telefon med Jesper i några timmar =)<3
Gud vad jag saknar honom.
gaha! :(

och jag saknar min hemliga blogg ibland också.
Ja..  Ja.. '

Ha det underbart :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0