24 sep :)

Lalala :)

Studiedag idag, så då vart man ledig. Därför tog jag mig en liten sovmorgon till sju, och då ringde jag och väckte Jesper <3.
Sen kollade jag på NRJ på 5.an. Åt frukost, gick ut och jogga :D
Sedan blev det bakning, bullar och vitlöksbröd ;D
Jag såg att det stog en jordgubbsfil i kylen, och blev nyfiken på hur bröd med jordgubbssmak skulle smaka, så jag ni kan ju gissa vad jag gjorde...

Precis, jordgubbsbröd :D Gott var det ;D

  Efter allt bakande pluggade jag lite.
Sedan åkte jag och klippte mig, och efter det träffade man en av sina bästavänner, Emelie :)

Ha det underbart :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Nrj på tv? e inte de en radiokanal? Ja lyssnar alltid på dom:)<33



Joggning värsta energisk du va då:)

Önska ja orkade men de gör ja inte haha

2008-09-26 @ 22:36:40
URL: http://nijnas.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: Jag tror du menar "vakna med the voice"?

2008-09-27 @ 00:01:15
URL: http://nijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0