Mig! och Dig xD

Hoho!
Det är inte mig att skriva blogg, jag är för flummig för sånt.
Jag ska inte ens försöka beskriva mig själv för det kommer inte bli bra.
Ni kommer inte få en bild av vem jag är i alla fall, sen kan inte jag beskriva mig själv, det skulle bara bli för objektivt och hur kul är det? Därför får ni försöka bilda er en egen uppfattning om vem jag är istället. Om det är viktigt för er. Eller så läser ni bara.
Kommer skriva om det jag känner för!
Kommentera gärna :)

Ha det underbart! ;)
Bildagbok har jag också underbartyparty.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Linn ^-^

haha du e ali :D

2008-07-01 @ 13:35:17
Postat av: Jag :D

Ali=Mig :D

2008-07-01 @ 21:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0