Gotland=Got(t) land? :D

Hej :)

Som alla andra dagar den senaste tiden vaknade jag och mådde sådär halv bra.
Idag var det  endast huvudvärk, rätt härligt!
Dem föregående dagarna orkar jag inte ens tänka på :)

Ska fara ut i Sverige imorgon, det bär av mot Gotland!
Är det ett Got(t) land?
Kanske, vi får väl se :D
Blir väl borta ca 10 dagar skulle jag tro.

Orkar inte skriva mer idag, vill helst sjunka under jorden just nu känner jag, bara försvinna bort från mig själv!
En idiot som jag borde inte sitta här och klaga!
Blir bara jobbigt för er att läsa då.

Mari rädda min dag idag <3, tack!


Ni får ha det underbart här hemma :)

När jag kommer hem ska ni få veta hur det gick när Alexandra var ute på äventyr.
Glöm inte att allt kan hända! :)

och viktigaste av allt, glöm inte att du som läser detta är underbar precis som du är!
och du är mer betydelsefull än du kan ana :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0